Radka Oberherr

Nemléko

24. 02. 2017 12:47:09
Nemohla jsem si nevšimnout trendu, a to v podobě nemléka, o kterém se všude mluví. A tak jsem ho vyzkoušela a podělím se s vámi o jeho recenzi.

Mám intoleranci na lepek a laktózu, snažím se sledovat trendy v potravinách a v nápojích a zjišťuji, čím bych mohla zpestřit svůj jídelníček.

Nešlo si nevšimnout všude vychvalovaného tzv. Nemléka. Musela jsem si ho tedy koupit a ochutnat. Narazila jsem na něj ve zdravé výživě v DBK na Budějovické v Praze. Šáhla jsem po menší variantě- 250ml, což je pro mě vyhovující než kupovat rovnou 500ml, které je pro mě zbytečně moc veliké. Cena za menší balení je 59,-, a za větší 119,-, což není zrovna nejlevnější.

Nemléko je vyrobeno z 12% mandlí bez jakýchkoli aditiv, dochuceno pouze pár datlemi a špetkou himalájské soli a vody.

Ty ochucené jsou s přídavkem pravé vanilky či kávy. Dočetla jsem se, že je plánovaná výroba i nemléka z máku.

Chuť je velmi odlišná, než je zvykem u klasického mléka. Takže to musíme brát s rezervou. Hodně jsem v nemléce cítila vodu a prášek, vanilku ani moc ne. Za mě nemléko moc ohlasu nezískalo a radši si dopřeju bezlaktózového mléka, které lze zakoupit v hypermarketech a pochutnám si na něm více.

Autor: Radka Oberherr | karma: 19.08 | přečteno: 4739 ×
Poslední články autora