Radka Oberherr

Jak jsme byli sáňkovat

23. 02. 2017 10:08:49
Tentokrát jsme se vydali s manželem za sáňkováním do Špindlerova Mlýna. Jeli jsme autem a cestou nazpátek jsme se stavili ve Vrchlabí ve výborné restauraci.

Na saních jsem byla naposledy jako malé dítě a když manžel přišel s nápadem, že vyrazíme do Špindlerova Mlýna na sáňkařskou dráhu, tak jsem se začala těšit, ale zároveň jsem měla obavy, protože jsem si nedokázala představit, jak to vůbec budu řídit!

Každý rok jezdíme do Špindlerova Mlýna, je to náš rituál, když je první sníh, tak hned vyrazíme a musíme si ho užít právě tam. Užíváme si ho ale procházkou, manžel možná jízdou autem ve sněhu. Zdržíme se zde vždy do odpoledne, kdy pak už zase jedeme domů do Prahy.

Vyrazili jsme z Prahy hned ráno, na místo jsme dorazili kolem 10:30, zaparkovali jsme, ale byl to boj, protože parkoviště byly hodně přeplněny. Místo jsme našli a rychle jsme se oblíkli do zimního oblečení a vydali jsme se pěšky do centra Špindlu, k místu, odkud jezdí autobus k sáňkařské dráze. Měli jsme zjištěno, že autobus odjíždí v 11hod, tak jsme přidali na kroku, abychom ho stihli. Na zastávce už bylo dost lidí, a tak jsme se zařadili do fronty a zároveň koupili lístky od obsluhy, co tam byla na zastávce.

Lístek vyšel na 240,- na osobu a v ceně je zahrnuta jízda autobusem ke startu dráhy, půjčení saní, jízdné na dráze a odvoz zpět do centra, což my jsme nevyužili, protože bychom museli cca 45min čekat na autobus, a tak jsme zvolili procházku a došli do centra pěšky.

Jakmile jsme vyjeli autobusem nahoru do startu, hned nám byly přiděleny saně a mohli jsme vyjet. Zrovna nám lehce sněžilo, takže saně nejely rychle, pro mě to bylo lepší. Dráha je dlouhá 3km a je vedena přes silnici, takže po určitých úsecích musíte ze saní sesednout, přejít silnici a následně pokračovat. Udržuje se na startu rozestup, což je fajn, že nejede více lidí naráz a jízdu si tak více užijete.

Když jsme byli v cíli, tak jsem šli pěšky do centra. To nám zabralo kolem hodinky. Došli jsme k autu, převlékli se a chtěli jsme se naobědvat v centru, ale nebylo kde zaparkovat u restaurace,tak jsme byli nuceni vyjet a rozhodli jsme se zastavit ve Vrchlabí.

Ve Vrchlabí jsme narazili na poměrně novou restauraci, která se zaměřuje na ryby a steaky. Je umístěna hned na hlavní třídě a vcelku dobře viditelná reklama je umístěna v podloubí. její název je FARMA Steak & Fish Restaurant, Vrchlabí | RESTU.cz

Byla jsem překvapena přístupem obsluhy, vše bylo perfektní. Já, jakožto alergik na lepek a laktózu jsem si přála jen zeleninový salát a byl mi vytvořen dle přání výborný pokrm. Cenově je také velmi přijatelný, takže za mě tento podnik mohu jen a jen doporučit.

Tímto jsme zakončili celodenní krásný výlet a už vymýšlíme, kam se podíváme příště.

Autor: Radka Oberherr | karma: 6.71 | přečteno: 327 ×
Poslední články autora